Самоврядування

22.04.2016 19:51

Стан роботи шкільного самоврядування

 

Доповідач: Човган Є.В., педагог-організатор ЗОШ № 5

Форма роботи: віртуальна педагогічна рада

 

На сучасному етапі учням надано більше прав і повноважень, ство­рено широкі можливості для самореалізації кожного; вони здобувають
управлінські вміння, навчаються жити в  демократичному суспільстві.
Сучасному випускникові потрібен не абсолютний багаж знань, а вміння­
їх  здобувати, аналізувати та  застосовувати в  конкретній ситуації,
тому учнівське самоврядування є засобом формування ціннісного став­лення особистості.

З огляду на це, в нашій школі функціонує орган шкільного самоврядування. До організації входять усі учні школи. Найактивнішими членами учнівського самоврядування є учні старших класів.

На початку 2015-2016 навчального року учні мали змогу вибрати нового президента організації. Після передвиборчої кампанії провели голосування і обрали нового президента школи, ним стала учениця 10 класу Боличева Любов.

Хочу зазначити , що на початку року члени шкільного самоврядування активно брали участь при підготовці і проведенні різноманітних акцій і заходів. Наприкінці  І семестру  учні стали більш пасивними, багато з них  не відвідують шкільні засідання, що негативно впливає на шкільний рейтинг досягнень.

На даний момент члени самоврядування ведуть більш активну роботу.

Наприклад, на початку квітня, лідери шкільного самоврядування взяли участь у міському фестивалі «Всі барви шкільного життя», а  через декілька днів у школі пройшов шкільний етап КВК для учнів 8-9 класів. 20 квітня  діти підготували і провели «Екологічний турнір» для 2-х класів, усі класи стали учасниками «Макулатурніру». Заступник Президента школи Мітрошина Любов, яка входить до Ліги міського учнівського самоврядування, 21 квітня гідно виступила на конкурсі «Учень року-2016», презентувавши себе, свої досягнення, прагнення, а також захист проекту шкільного волонтерського руху «Мелодія мого серця».

Отже, діяльність органів самоврядування в школі сприяє згуртуванню шкільного колективу, розвитку громадської думки, процесу соціалізації
учнів, ефективному входженню в  доросле життя.
Школа керується інтересами та  потребами ді­тей, бо прагне стати улюбленим місцем, де учні не  лише навчаються, але й  живуть повноцінним і  духовним життям. Через шкільне самоврядуван­ня відбувається і процес підготовки майбутніх ак­тивних громадян демократичної держави.