Самоврядування
Стан роботи шкільного самоврядування
Доповідач: Човган Є.В., педагог-організатор ЗОШ № 5
Форма роботи: віртуальна педагогічна рада
На сучасному етапі учням надано більше прав і повноважень, створено широкі можливості для самореалізації кожного; вони здобувають
управлінські вміння, навчаються жити в демократичному суспільстві.
Сучасному випускникові потрібен не абсолютний багаж знань, а вміння
їх здобувати, аналізувати та застосовувати в конкретній ситуації,
тому учнівське самоврядування є засобом формування ціннісного ставлення особистості.
З огляду на це, в нашій школі функціонує орган шкільного самоврядування. До організації входять усі учні школи. Найактивнішими членами учнівського самоврядування є учні старших класів.
На початку 2015-2016 навчального року учні мали змогу вибрати нового президента організації. Після передвиборчої кампанії провели голосування і обрали нового президента школи, ним стала учениця 10 класу Боличева Любов.
Хочу зазначити , що на початку року члени шкільного самоврядування активно брали участь при підготовці і проведенні різноманітних акцій і заходів. Наприкінці І семестру учні стали більш пасивними, багато з них не відвідують шкільні засідання, що негативно впливає на шкільний рейтинг досягнень.
На даний момент члени самоврядування ведуть більш активну роботу.
Наприклад, на початку квітня, лідери шкільного самоврядування взяли участь у міському фестивалі «Всі барви шкільного життя», а через декілька днів у школі пройшов шкільний етап КВК для учнів 8-9 класів. 20 квітня діти підготували і провели «Екологічний турнір» для 2-х класів, усі класи стали учасниками «Макулатурніру». Заступник Президента школи Мітрошина Любов, яка входить до Ліги міського учнівського самоврядування, 21 квітня гідно виступила на конкурсі «Учень року-2016», презентувавши себе, свої досягнення, прагнення, а також захист проекту шкільного волонтерського руху «Мелодія мого серця».
Отже, діяльність органів самоврядування в школі сприяє згуртуванню шкільного колективу, розвитку громадської думки, процесу соціалізації
учнів, ефективному входженню в доросле життя.
Школа керується інтересами та потребами дітей, бо прагне стати улюбленим місцем, де учні не лише навчаються, але й живуть повноцінним і духовним життям. Через шкільне самоврядування відбувається і процес підготовки майбутніх активних громадян демократичної держави.