Педагогічна взаємодія
Проблема наступності між початковою ланкою школи та старшою групою дитячого садка завжди була актуальною і належить до числа найважливіших.
Наступність між дошкільним вихованням і шкільним навчанням дітей завжди була одною з найважливіших педагогічних проблем. Чому проблема наступності знову і знову обговорюється на різних рівнях — серед науковців, працівників освіти, широкої аудиторії суспільства? Чому не зникають претензії з боку школи на адресу дошкільних закладів, а з боку працівників дитячих садків — до вчителя початкової школи? Це обумовлено не тільки важливістю даної проблеми і необхідністю її корегувати відповідно до соціальної ситуації. Головна причина такого становища в тому, що вона розв'язувалась «співпрацюючими» паралельно. Дошкільна ланка і початкова ланка школи мають бути двома співпрацюючими сторонами. Така педагогічна взаємодія забезпечить ефективність роботи вихователів дитячих садків та вчителів початкових класів.
Кваша Т.Г.
учитель початкових класів ЗОШ №5
керівник міського методичного об'єднання вчителів початкових класів
АГОРИТМ ВИВЧЕННЯ ЧИСЛА.docx (512556)
АЛГОРИТМ ПОДАЧІ БУКВИ.docx (513390)
ОРІЄНТОВНИЙ АЛГОРИТМ.docx (664252)