Педагогічна рада

08.05.2016 12:06

«Заповеди педагогического общения»

ü Ты за внимание борись, не строй общение «сверху вниз».

ü Стремись изучать детей настроение, их мимику, жесты и глаз выражение.

ü  Какие они вчера и сегодня, какие с утра и какие в полдень. Как говорят они: смехом, слезами…

ü Учись себя видеть детей глазами!

ü Любите детей, будьте вежливы с ними.

    Они в любом возрасте очень ранимы…

ü  Чтоб уважения детей добиться, слово с делом не должно расходиться!

ü  Ставьте себя на место детей и сможете их понять поскорей!

ü Дети не любят грубые фразы: выполнят просьбу, но не приказы.

ü  К детям своим относитесь любя.

ü Злиться вы можете лишь на себя!

ü  «Любимчиков» не заводите, за прегрешения не мстите.

ü  Наедине не выясняйте и перед всеми не ругайте.

РОЛЬ ОСОБИСТОСТІ ВЧИТЕЛЯ У ФОРМУВАННІ ТВОРЧОГО ПРАЦЕЗДАТНОГО УЧНІВСЬКОГО КОЛЕКТИВУ

«Хто сказав, що думаєш тільки мізками?- думаєш усім        тілом»

           Еміль Золя.

 

 

 

Імідж  педагога

 

Одяг

 

Червоний колір збуджує, сприяє підвищенню активності, але учень при цьому швидко втомлюється.

Рожевий - м'який, ніжний, чуттєвий.

Коричневий - символізує силу, енергію, вселяє довіреність до вчителя, заспокоює.

Синій - діловий, авторитетний.

Блакитний - колір відпочинку, іноді сприймається як нудний і холодний.

Зелений - колір лідерства, разом з жовтим він збуджує, з синім - заспокоює.

Жовтий - колір радості і веселощів, але якщо його багато, то стомлює.

Кремові і бежеві тони - найбезпечніші і заспокійливі.
Сірий - навіває нудьгу.

Білий - колір чистоти помислів, однак шкідливий для психіки.

Зачіска, макіяж.


Слід зазначити, що довжина волосся бажано коротка або середня. Причому світлий колір волосся уособлює популярність, а темний підкреслює солідність. Косметика малопомітна.

Міміка, погляд.


Радимо: з ранку «приміряйте» доброзичливу посмішку і не знімайте її до самого вечора.

Рекомендації педагогам щодо використання невербальних засобів взаємодії

·        Застосовуйте під час уроку «відкриті» жести і пози, посміхайтеся.

·        Стежте за тим, щоб ваші долоні були відкриті, не напружені.

·        Віддавайте перевагу енергійним і помірним жестам.

·        Зважте, що жести мають збігатися зі змістом і часом мовлення, а також відповідати смислу тієї фрази чи слова, які вони підсилюють.

·        Пам’ятайте, що одноманітні жести вносять елемент монотонності та розпорошують увагу учнів.

·        Для того щоб справити враження, переконати або довести щось, використовуйте жести, спрямовані від корпусу тіла – помах руки вбік, а також «рубані» жести: вони засвідчують упевненість у собі.

·        Зосередьте увагу учасників спілкування на повідомленні, склавши долоні «пірамідкою».

·        Уникайте надмірного жестикулювання.

·        Застосовуйте жести вище рівня талії: у іншому разі жести сприйматимуть як прояв невпевненості та розгубленості.

·        Очистіть простір від зайвих речей, що створюють бар’єри у спілкуванні: стіл, стілець тощо

 

Завжди пам'ятайте, учитель (класний керівник) повинен бути привабливим, відкритим, викликати симпатію. Він повинен випромінювати впевненість і твердість.