Педагогічна рада
9 листопада у нашій школі пройшла педагогічна рада з теми: «Створення моделі компетентного випускника як умова підвищення якості освіти».
Учителі ділилися досвідом, дієвими пропозиціями щодо навчання і виховання всебічно розвиненої, здорової особистості. Окреслили модель компетентного випускника, назвали необхідні умови формування та засоби оцінювання ключових компетентностей дитини у початковій, середній та старшій ланці. Наголосили на обов’язкових здоров’язберігаючих технологіях, самоосвітній, пізнавальній, особистісній компетентності. Із цими темами виступили заступник директора з навчально-виховної роботи Пелехань І.Г., учителі – представники методичних об’єднань Нікітіна Т.Ю.,Чуприна О.М., Хроменко Н.А., Усатова С.Л., Пустовойтова І.О., Ротай І.Г., Боб Т.С., Мороз О.О., Рудик Л.Я., Кирильченко В.М.
На педраді, окрім центрального питання, заслухали доповідь заступника директора з виховної роботи Голуб І.В. про підсумки проведення громадського огляду з охорони дитинства. Практичний психолог школи Окомашенко Н.А. виголосила доповідь про підсумки адаптації учнів 5-х класів.
Педрада продемонструвала творче, ініціативне ставлення до роботи, спрямувала на подальшу плідну працю.
Окомашенко.pptx (217702)
Особистісна компетентність.pptx (103771)
Ротай.ppt (313344)